عالی ترین فصل برای تور تایلند چه زمانی می باشد

پنجشنبه 7 بهمن 1395
12:14
علی

مسافرتو تور ارزان تایلند ازجمله از عوامل بااهمیت هزینه ها در حکومت پادشاهی سرزمین تایلند می باشد. مرکز گردشگری سرزمین تایلند (TAT) با استفاده از شعار سرزمین تایلند شگفت انگیز به دنبال زیادکردن این درآمد و شناساندن سرزمین تایلند در کل دنیا می باشد.از جمله دلایل زیادشدن توریست در سرزمین تایلند فضای سیاسی پایدار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

هتل هالیدی این ،در ۵۰۰ متری Siam قرار گرفته است. بنا به در خواست مسافرین حمل و نقل فرودگاهی به مقصد Suvarnabhumi که تنها ۳۳ کیلومتر با این هتل ۴ ستاره فاصله دارد، امکان پذیر می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می باشد. هتل هالیدی این بانکوک ، دارای ۳۷۹ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند .

اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، اتاق و امکانات ویژه معلولین، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا قیمتی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و میز کار، می باشند. میهمانان می توانند در اتاق های مجهز و مدرن به دور از سروصدا به استراحت بپردازند.

خدمات دوستانه کارکنان باتجربه این هتل سبب شده تا هتل هالیدی این بانکوک گزینه ایده آل شما باشد.میهمانان می توانند از سونا و استخر روباز هتل، لذت برده و یا از خدمات ماساژ مرکز آب گرم و سلامت هتل برخوردار شوند.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. اين هتل ۴ ستاره با داشتن فروشگاه های متعدد به خود می بالد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور تايلند مراجعه کنید.


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]